Podsumowanie konkursu na reklamę akcji „GORĄCZKA ZŁOTA” 23/06/08 dodał PCK Włocławek
konkursZarząd Rejonowy Polskiego Czerwonego Krzyża we Włocławku podsumował konkurs na reklamę akcji „Gorączka złota” organizowaną w szkołach podstawowych i gimnazjach. Na konkurs wpłynęło 20 plakatów, 8 haseł i 8 wierszyków.

Komisja przy ocenie brała pod uwagę
- walory wychowawcze przedstawiające pozytywne aspekty reklamy
- estetykę prac
- treść zawartych informacji
- funkcje edukacyjną zgodną z celami konkursu

Po dokładnej analizie Komisja wyłoniła zwycięzców:

- w kategorii szkół podstawowych:
Aleksandrę Krajewską i Adama Wiciun – ZSI nr 1 W-ek – za wierszyki
Annę Wesołowską – SP nr 11 W-ek – za hasło
Monikę Zakrzewską – SP nr 11 W-ek – za plakat
Klaudie Szopę – SP nr 7 W-ek – za plakat
konkurs
- w kategorii gimnazjów:
Marlenę Gaciach – Gimnazjum nr 12 W-ek – za plakat

Wręczenie upominków nastąpiło podczas podsumowania akcji charytatywnej przed spektaklem teatralnym w dniu 16.06.2008r. w sali WCK we Włocławku.

Poprzednia strona...